marți, 1 august 2017

Mattissim Douglas - 02 (Romantic Smile)

Bună!
Astăzi vă arăt un ruj lichid draguț!
Este vorba despre rujul mat de la Douglas - Mattissim.
02 - Romantic Smile -  Inițial mi s-a părut ciudățică nuanța când am văzut-o, dar după ce am aplicat-o pe buze mi s-a schimbat părerea, parcă nu mai era așa maro.

Îmi place acest ruj pentru ca acoperă într-un singur strat, nu are absolut deloc sclipici, este 100% mat. Cu toate că este mat nu usucă deloc buzele, chiar le hidratează.
Consistența rujului este una catifelată, deloc lipicioasă și se simte plăcut pe buze.
Aplicatorul este fin, subțire la vârf - ușurând astfel aplicarea rujului pe buze.
Nu este un ruj care să reziste mai mult de 4 ore pe buze, se transferă pe cana de cafea/ceai, mancare sau haine.
Se găsește în 6 nuanțe, are 5,5 ml, este valabil 36 luni de la deschidere și costă în jur de 50 lei.


Voi ați încercat acest ruj lichid? 
Vă pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!