luni, 20 octombrie 2014

Pudra Translucida Make-Up Studio / ProduseCosmetice

Buna!
Cautand pe site-urile destinate produselor cosmetice am dat peste un site unde poti gasi absolut orice ai nevoie, si aici ma refer la - produse pentru realizarea machiajului, produse destinate ingrijii tenului, cat si a parului. De asemenea, se poate gasi si aparatura profesionala, cat si diverse accesorii.
Cel mai bine e sa intrati voi pe site-ul ProduseCosmetice.ro pentru a vedea exact despre ce este vorba! Site-ul este foarte bine structurat, gasiti usor produsele cautate si va puteti ghida dupa informatiile din descrierea fiecarui produs.

Eu astazi va voi vorbi despre unul dintre produsele mele de pe acest site - Pudra translucida pulbere profesional Make-Up Studio.
Inca de la inceput tin sa mentionez ca eu am un ten sensibil si nu accepta orice produs si de aceea am avut ceva emotii in momentul in care am inceput sa folosesc aceasta pudra.
Am "tras" putin de timp pana sa fac review-ul la acest produs pentru ca am vrut sa-l folosesc cat mai mult, in mai multe situatii si combinatii. Si a facut fata cu brio aceasta pudra!

Am folosit pudra cand era cald si eram bronzata, dar si acum, cand e mai racoare si deja mi s-a mai dus din nuanta inchisa a tenului. Mi-a placut mult deoarece s-a adaptat imediat tenului meu. Nu incarca tenul si rezista foarte bine.


 Informatiile de pe ambalaj:

Produsul este dispnibil in 4 nuante. Eu mi-am ales nuanta cu nr 2.
De asemenea, este disponibil in ambalaj de 8 gr, 20 gr si 60 gr.
Valabilitate: 36 luni de la deschidere.

In imaginea de mai sus sunt data cu fondul de ten Max Factor Colour Adapt, pudra Make-Up Studio si bronzer-ul de la Astor DeLuxe Spring Kiss.
Despre fondul de ten Max Factor si bronzer-ul Astor va voi vorbi in zilele urmatoare pe blog.

Va recomand cu drag aceasta pudra, mie imi place mult, merita incercata!

Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!