luni, 10 februarie 2014

Sa vorbim despre...mine

Buna!
Rar, rar mai postez! Stiu si nu ma certati, fac tot posibilul sa mai apar pe blog din cand in cand cu cate o postare pentru voi. Pe Facebook incerc sa fiu cat mai activa.
Stiti deja ca eu mi-am pus unghii cu gel pentru prima data la inceput de an, v-am aratat modelul aici. De atunci mi-am facut intretinerea de doua ori, am optat la prima intretinere pentru ceva sclipicios, manichiura ati vazut-o aici.
Acum a sosit timpul sa va arat a doua intretinere... Doar ca de aceasta data, Catalina, adica eu, m-am ambitionat si mi le-am facut singura... Da,da, mi-am pus singura gel pe unghiute. Bineinteles ca am gandit treaba bine, bine inainte. Spun asta pentru ca a trebuit sa investesc ceva banuti pentru a-mi cumpara toate cele necesare.
Astazi unghiutele mele sunt...colorate si diferite, de ce? Pentru ca am vrut sa vad...ba cum se vede gelul amestecat cu sclipici fin (pe degetul mijlociu), ba cum se vede french-ul alb, sau cel colorat(degetul mic si aratator) si rezultatul e....o amestecatura:)) de manichiura. 
Sunt la inceput de drum, dar, sper eu, ca ma voi descurca. Si acum sa va arat unghiutele reealizate de mine:D 
Astept parerile voastre, daaar, nu uitati, e pentru prima data cand mi le fac:).
Va pupacesc cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!