miercuri, 29 ianuarie 2014

N.Nail - Animal Pattern Plate Stamp & Mini Size Iron Scraper & Size Stamp Set (Review)

Buna!
Astazi mi-am propus sa va arat ceva frumos, ceva ce am primit pentru testare de la kkCenterHk.  Este vorba despre o placuta/matrita care contine 5 modele diferite ducandu-ne cu gandul la animale precum: tigru, zebra, leopard sau girafa.
Placuta o gasiti pe site-ul celor de la kkCenterHk la pretul de 4,55 UDS si, dupa parerea mea, merita. Am vazut pe internet multe manichiuri realizate cu aceste modele de pe matrita si am tanjit dupa ele;)), pana acum, cand, in sfarsit, am si eu o astfel de placuta.
Si, bineinteles, ca sa putem folosi aceasta matrita avem nevoie de o stampila si de o racleta, si pe acestea tot de la kkCenterHk le-am primit. Le gasiti set pe site la pretul de 4,05UDS.
Cum se foloseste cred ca stiti deja sau, daca nu, cautati pe youtube ca sigur veti gasi tutoriale.
Si acum sa va arat manichiura pe care am realizat-o folosind aceste produse:
Mai jos aveti o imagine in care vedeti produsele pe care le-am folosit. Lipseste oja neagra, am uitat sa o pun cand am facut poza!

Va invit pe site-ul kkCenterHk si pe pagina lor de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si ofertele lor.
Va place manichiura de astazi?
Va pupacesc cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!