duminică, 1 septembrie 2013

Oja holografica Born Pretty nr. 8 - Review

Buna!
Zilele trecute am ridicat de la posta vamala coletul cu produsele de la Born Pretty Store! La posta, de aceasta data, nu am avut nicio problema, chiar aveam emotii. Doamna, da, era o doamna de aceasta data, mi-a spus ca data viitoare sa-i aduc macar scos la imprimanta produsele cu preturile lor. Toate acestea pentru a sti daca depaseste sau nu 10 euro, pentru a sti sau nu daca trebuie sa platesc T.V.A.-ul.
Haideti sa va arat oja, e superba! Mi-a atras atentia pentru ca in momentul cand am facut comanda era la promotie, lucru care e valabil si acum, si aparea pe prima pagina!
Aceasta este o oja cu efect holografic de care te vei indragosti pe loc:)! Rezista pe unghii, se usuca repede. Intr-un strat nu acopera bine, este nevoie de doua straturi. Veti vedea in pozele mele cum arata in doua straturi. Nu am folosit Top Coat!
Cand mi-am ales culoarea m-am gandit mult tare:))! Am optat pentru albastru (tot a fost declarata cea mai purtata culoare vara aceasta) - nr. 8.
Pretul ei initial este de 12,88 USD, acum o puteti achizitiona cu 5,59 USD.
Haideti sa va arat pozele:
 La lumina naturala, fara soare, arata ca in poza urmatoare:
 In pozele cu blitz si la soare e superba:
Din pacate are doar 6 ml, o oja mica, eleganta, e o bijuterie.
Mai jos va las sa vedeti toate nunatele:
Sursa
Va place aceasta oja? Voi aveti oje cu efect holografic? Ce culoare va tenteaza?

Daca doriti sa comandati de pe Born Pretty Store, puteti folosi codul meu pentru comanda si veti primi o reducere de 10%!! Codul este VJL91!
Ah, si stiti cat de usor se sterge de pe unghii?? Nici nu-mi venea sa cred! Imi placeeee!
Va pup si va astept in continuare cu drag pe blogul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!