luni, 12 august 2013

The Shopaholic & Co - Concurs INCHIS

Bunaa!
In aceasta seara dam drumul unui nou concurs!
De aceasta data, avem un concurs sponsorizat de catre TheShopaholic&Co, care pune la bataie doua bijuterii frumoase foc! Chiar va invit sa va aruncati o privire peste fotografiile de pe pagina de Facebook a sponsorului, sunt sigura ca veti descoperi accesorii pe placul vostru! Eu deja am pus ochii pe cateva!
Ce puteti castiga?
Pentru a castiga cele doua accesorii ( colierul si cerceii) din imagine trebuie sa urmati urmatorii pasi:
1. Sa ma urmariti prin GFC.
2. Sa dati LIKE paginii blogului de pe Facebook, puteti face acest lucru aici.
3. Sa dati LIKE paginii de Facebook a sponsorului, puteti face acest lucru aici
4. Dati share acestei postari pe Facebook.
Dupa ce faceti ceea ce am spus mai sus, reveniti la aceasta postare si lasati un comentariu cu informatiile urmatoare:
- Nume cu care ma urmariti GFC;
- Numele cu care ati dat Like paginii blogului de Faceboo/sponsorului
- Sa imi lasati link-ul care dovedeste ca ati dat share pe FB al acestul concurs;
- Adresa de e-mail a dv.

Concursul de desfasoara in perioada 12 august - 26 august 2013.
Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul lui random. Aceasta va avea la dispozitie 3 zile pentru a-mi trimite datele unde trebuie expediat coletul!
Premiul va fi expediat de catre sponsor!
Mult succes!
P/S Daca aveti nelamuriri, nu ezitati, scrieti-mi la adresa oprea.catalina@gmail.com

UPDATE!!!!
Castigatoarea concursului este:
Ma bucur ca ai castigat tu, recunosc!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!