miercuri, 7 august 2013

Instant Nail Protector - Tratament protector pentru unghii (Oriflame)

Buna!
Mereu sunt in cautarea unei baze de unghii bune sau a unui Top Coat!
Astazi, insa, am sa va arat ce baza folosesc de vreo saptamana sau doua. Este vorba de noul tratament lansat de cei de la Oriflame:
 Am fost foarte incantata de prezentarea pe care o avea acest produs si am spus ca trebuie sa fie al meu!
Sincera, am fost putin sceptica la inceput, deoarece am mai luat eu o baza de la ei si a lasat de dorit. Insa, acest produs mie chiar imi place!
Se aplica usor, in doua straturi confera unghiei o nuanta rozalie, luceste frumos, simt ca atunci cand il port pe unghii, acestea sunt mai tari, se usuca repede si chiar daca dupa cateva minute ma lovesc din greseala nu ramane semn. Am incercat sa apas cu varful unghiei peste alta unghie si nu a ramas niciun semn, deci chiar se usuca repede si permite aplicarea unei oje fara nicio problema.
 El este un tratament care merge folosit cu succes ca baza. Dupa cum v-am spus ultima baza luat de la ei lasa de dorit, nu se usca repede!
Are 7 ml, expira in septembrie 2015 ( am timp destul sa-l folosesc:))). Vi-l recomand cu drag!
Voi ati achizitionat acest produs? Sunteti incantate de el? Daca nu, va tenteaza?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!