duminică, 18 august 2013

Golden Rose Impression nr. 11

Buna!
 Stiti deja ca cei de la Golden Rose s-au pus pe treaba si au scos oje noi dupa oje noi:)! Una dintre minunile lor este oja Golden Rose Impression. Ce este de fapt aceasta oja Impression?
 Este un lac de unghii cu o textura speciala, in ton cu cel mai recent trend: efect de pene. Are in compozitie particule mici de diferite texturi si nuante care, odata aplicata oja pe unghii, creeaza efectul de pene. 
A? Ce spuneti? Sunteti tentate!? Am vazut ca fel de fel de culori:
 M-am decis greu pana sa iau una, mai ales ca cele de tip "sand" imi faceau mai tare cu ochiul! Am luat pana la urma una lila:) ale carei particule la un capat sunt lila, la celalalt sclipicioase.. Imediat si pozele. Mentionez ca nu am aplicat peste vreo baza, ci, am aplicat doar base coat si apoi doua straturi de Golden Rose Impression nr. 11.

Intr-un singur stra se vede asa:
Am vazut pe net o mani unde se vede asa bine acest efect de pene:
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!