luni, 1 iulie 2013

Manichiura mea eleganta

Buna!
Daca ieri v-am aratat o combinatie intre albastru si auriu, de aceasta data m-am gandit sa folosesc tot auriul, dar combinat cu roz pal. Sunt curioasa daca voua va place aceasta combinatie.
Cand ma gandeam la ce model sa fac....aveam in plac sa trag o liniuta cu negru ca sa delimitez cele doua culori, dar pana la urma m-am razgandit, mi s-a parut ca se vede foarte bine asa cum sunt.
Unghiutele mi le-am facut la 23.30, si imediat m-am bagat la somnic. Noroc cu lacul Seche Vite care ma salveaza ori de cate ori ma grabesc sau nu am rabdare sa astept sa se usuce unghiutele!
Le-am studiat dimi bine si nu am observat nicio dungulita, nicio urma de la perna:))! Am folosit rozul de la Elegant Gabrini nr. 305.
Si acum pozele cu unghiutele mele:
Sper ca va place manichiura cu care am inceput saptamana, luna....
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!