luni, 8 iulie 2013

Alaturi de voi de 2 ani - Concurs - INCHIS

Buna!
In curand se vor implini 2 ani de cand am scris pentru prima data pe acest blogul, primul si singurul meu blog! Au fost perioade cand am scris zi de zi, au fost perioade cand am facut modele interesante, dar au fost si perioade cand m-am lasat pe o ureche, dar voi ati fost aici si va multumesc mult! 
Pentru inceput va invit la acest concurs, cu promisiunea ca vor mai urma si alte concursuri!
Ce puteti castiga? Produsele din imaginea de mai jos: 6 oje si o crema pentru maini.
M-am tot gandit care sa fie conditiile de participare siiiiii: 
Va provoc sa realizati o manichiura de-a mea, oricare doriti voi!!! Sa imi trimiteti pe e-mail 3 poze in care sa imi aratati manichiura + link-ul catre manichiura de pe blog, sursa voastra de inspiratie! Una dintre poze sa apara pe o foaie textul "Concurs CatalliNails". Manichiura sa fie de pe blogul meu, sa fie realizata de mine!
Astept inscrierile la adresa - oprea.catalina@gmail.com, la subiect sa treceti Concurs 2 ani!
Alta cerinta nu mai am! Doar daca vreti sa dati like la pagina de FB a blogului....
Aveti la dispozitie 2 saptamani! Ultima zi de inscrieri este 22 iulie. Voi face postare cu manichiurile realizate de voi :) si a doua zi voi publica castigatoarele. Da, vor fi doua persoane.
Cea mai frumoasa manichiura va primi un premiu surpriza! Iar pentru premiul de mai sus, voi alege cu ajutorul programului random! Va asigur ca si premiul surpriza e consistent!
Va urez succes si astept sa va inscrieti in numar mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!