joi, 13 iunie 2013

O.P.I. - Liquid Sand: Stay the Night

Buna!
Da, da stiu, e a doua postare pe ziua de azi, dar nu m-am putut abtine, trebuie sa recunosc! 
Astazi, cand am ajuns acasa de la serviciu, am vazut ca am un aviz in cutia postala.... Colet de la draga mea, Carla.
Am mers rapid la posta... Nu stiam ca mi-a trimis ceva, dar noi mai obisnuim sa ne facem mici surprize.... Daca nu prietenele, cine altcineva sa ne lumineze ziua, sa ne incante?! Si cine ne cunoaste cel mai bine preferintele in materie de "cosmetice"?
Bun! Cu ceva vreme in urma, undeva inainte de Paste, am distribuit o poza pe Facebook cu o oja pe care, la vremea respectiva, mi-o doream tare de tot. Plecare in concediu (recunosc ca am cautat o astfel de oja acolo, dar nu am avut noroc) oarecum, m-a facut sa uit de oja respectiva si nici poza nu am mai zarit-o ca sa mi se faca iar "pofta"!
Asa....insa surpriza mea a fost imensa cand....printre minunatiile din coletul meu am descoperit-o pe....ea, pe cea care mi-o doream! Cea careia ii este dedicata aceasta postare!
Carla, iti multumesc din tot sufletul, nici nu stii cat de tare m-a surprins coletul si mai ales continutul...mai ales pt ca era ceva ce imi doream!
Si acum am sa va las poze, poze cu oja in spledoarea ei! Eu am optat sa aplic o baza, un strat oja neagra si apoi un strat de O.P.I. Liquid Sand - Stay the Night! Sper sa va placa si voua! Eu o iubesc, e oja mea preferata:)!
Va place??
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!