luni, 17 iunie 2013

Manichiura de azi si doua oje Flormar

Buna!
Pentru ca zilele trecute am fost lenesa, mi-am propus ca astazi sa va arat ce unghiute port acum si am sa va mai arat inca doua oje Flormar superbe!
Voi incepe cu unghiutele pe care le port astazi! Am apelat la una dintre ojele Flormar nr. 420, pe care v-am prezentat-o deja pe blog (click aici) si la, bine cunoscutele, punctulete:
Si acum sa va arat alte doua minunatii de la Flormar!
Prima oja este Flormar nr. U09:
Intr-un strat arata asa:
Urmatoarea oja Flormar este nr. 14:
Intr-un singur strat arata asa:
Mentionez ca nu am aplicat Top Coat!Uitandu-ma si eu pe poze, parca imi place mai mult Flormar 14, dar si cealalta este superba!

Buuun!
Vreau sa sa mai spun ca ieri am cumparat "niste chestiute" pentru una dintre cititoarele blogului, inca nu m-am decis despre cine este vorba, oricum va fi o persoana pe care inca nu am rasplatit-o! Totusi, in dimineata asta, mi-am spus ca mai bine aleg doua fete....deci, trebuie sa mai ies putin prin oras azi ca sa iau ceva si pentru a doua fata!
Asa ca...diseara voi anunta cele doua fete ce vor urma sa primeasca o mica atentie din partea mea!

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!