joi, 16 mai 2013

Flormar nr. U31 si nr. 431

Buna!
Ieri am vrut sa va arat oja Flormar U31, dar am postat un TAG pentru ca am tot primit tag-uri si nu le-am onorat! Asa...si de aceea astazi am sa va arat unghiutele pe care le-am purtat ieri, dar si cele pe care le am astazi... Cele de astazi sunt date cu Flormar nr. 431 si este acel albastru despre care v-am spus eu in urma cu doua postari...e un albastru superb!
Voi incepe prin a va arata U31, care-mi place mult, mult!
Imi era ciuda ca nu pot sa surprind in fotografie irizatiile superbe ale ojei, am plicat Top Coat siiiii:
Va place?
Eiii, si acum o alta oja Flormar care cu siguranta va placea celor innebunite dupa albastru!
Ei, ce spuneti, va place?
Sper ca nu ma certati pentru ca nu am facut model, dar ojele acestea sunt frumoase si asa simple!
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!