duminică, 17 martie 2013

Lady's: oja Brooklin nr. 33

Buna!
Astazi mi-am propus sa va arat una dintre ojele pe care mi le-am cumparat de la Lady's. Mi-e greu de fiecare data sa aleg dintre multe culori, asa ca merg cam mereu pe aceleasi nuante. Imi place cea pe care vreau sa v-o arat astazi. E o nuanta foarte placuta!
Este vorba de oja Brooklin nr. 33:
Ce mi-a placut si m-a impresionat la aceasta oja este faptul ca s-a uscat foarte repede, si nici nu am mai aplicat Top Coat:D. Bine, se vede in poze ca e putin zgariata (pozele sunt facute a doua zi), dar daca aplic acum un Top Coat, se rezolva problema. Acopera destul de bine.
Oja are 12 ml. A se folosi 12 luni de la deschidere. Costa in jur de 6 lei (chiar nu mai stiu cat a costat).
Voi ati incercat ojele Brooklin? Cum vi se par?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!