vineri, 15 februarie 2013

Manichiura de vineri: Gabrini nr. 352

Buna!
M-am logat pe blog in ideea de a face postarea pentru astazi si...m-am luat cu cititul blogurilor de am si uitat sa mai fac si postarea mea:))! Eiii, nu e tarziu, sper ca pe unele dintre voi sa va mai prind cand va savurati cafeaua si va cititi blogurile preferate.
Asa, aveam de gand sa va arat alt model, facut acum cateva zile, dar pana la urma, m-am razgandit si vreau sa va arat exact ce port in acest moment. M-am hotarat sa fac asta, nu pentru ca as avea cine stie ce model, chiar din contra, dar am folosit o oja noua, care-mi place mult. Sunt sigura ca iubitoarele de albastru imi vor da dreptate!
Asadar, vedeta zilei este oja Gabrini Elegant nr. 352:
Si acum mai multe poze:
Va place?
Cred ca intr-o zi voi face o postare pe care o voi dedica unui base coat pe care-l folosesc de cateva saptamani si de care sunt super incantata. Va intereseaza?
Va pup si va doresc un week-end superb!

2 comentarii:

  1. Da ar fi super ai putea sa pui si cu top coat

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu una ador culoarea,cred k am mai spus intr-un post anterior cand le-ai cumparat!IN ceea ce priveste base coatul abia astept postarea,eu nu prea sunt multumita de cele pe care le am!Te pup (K)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!