luni, 18 februarie 2013

Farmasi: Advanced Hardener Base Coat

Buna!
De cateva zile ma tot tin sa va vorbesc despre noul meu Base Coat. Nu am cautat pareri despre el cand l-am cautat, ci m-am dus si i-am cerut tipei un Base Coat de la Farmasi, atata tot. Nu stiam daca e bun sau nu.
De doua saptamani folosesc numai aceasta baza si ma declar pe deplin multumita. Unghiutele mele au crescut, nu se exfoliaza si sunt mai tari. De asemenea, dupa ce folosesc o oja de culoare inchisa, unghiile mele nu raman patate.
Am cumparat aceasta baza de la un stand Farmasi, am dat 10 lei. 
Gramaj: 12 ml.
A se utiliza 12 luni de la deschidere.
Pe eticheta sticlutei scrie:
Farmasi strat de baza pt. intarirea unghiilor special conceput pentru a crea unghii puternice. Se poate aplica atat pe unghia simpla ca si tratament, sau ca si strat de baza sub oja.
Eu vreau sa va mai spun ca luceste atat de frumos pe unghii dat chiar intr-un strat.
Voi l-ati incercat deja?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!