joi, 10 ianuarie 2013

Cele mai folosite oje de la Flormar

Buna!
Stiti ca zilele trecute am facut un mic inventar ojelor mele (am postat poze pe Facebook cu ele) si analizandu-le am vazut ca doua dintre ojele mele Flormar sunt pe terminate. Clar ca le-am folosit foarte mult de s-au terminat. Si mi-am propus ca in aceasta postare sa vi le arat si voua.
Acestea sunt cele doua culori si... sticlutele ojelor:
Prima oja (roz pal) are numarul 29, iar cea de a doua nr. 32.
De ce mi-au placut aceste culori? Pai, prima oja am folosit-o foarte mult simpla, cat si ca baza pentru multe dintre modele pe care le-am facut. Cea de a doua am purtat-o in vara mult fiind perfecta pentru acea perioada.
Despre ojele Flormar nu stiu daca mai are rost sa mai adaug ceva, deja cunoasteti aceste oje, nu-i asa?
Dintre toate ojele Flormar pe care le am, pe acestea doua le voi recumpara cu siguranta!
Ce spuneti, va plac culorile acestor oje?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!