joi, 6 decembrie 2012

Doar cateva cuvinte...

Buna!
Vreau ca prin aceasta postare sa va multumesc pentru ca popositi pe acest blog, pentru imi lasati cate un gand.... Nici nu stiti cat ma bucura cand primesc cate un comentariu! Azi am dat 7 premii, am vazut printre castigatoare si fete pe care le-am mai zarit pe blog, dar mi s-a pus pata si mi-am spus ca sa imi rasplatesc doua cititoare care nu au castigat niciodata la mine pe blog. Si...voi incerca sa repet pe cat pot de des in anul 2013 aceasta surpriza si sa aleg cate o persoana care vine mereu pe blogul meu.
Ma gandesc ca sunt si persoane care intra, dar nu lasa comentarii (mai fac si eu asa) si vreau sa le multumesc si lor si imi pare rau pentru ca nu am cum sa le rasplatesc!
De aceea....un prim premiu va merge la A.L.E.:
Si al II-lea premiu va merge la Carla:
Fetelor, astept adresele voastre si va multumesc din suflet pentru tot!
Iar voua, cele care inca nu ati primit nimic de la mine.....nu va pierdeti speranta, am promis ceva mai sus si voi respecta promisiunea!
Va pup si va imbratisez!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!