luni, 31 decembrie 2012

Astept 2013 pentru ca....



 1. Aștept 2013 pentru că:
Altfel nu as avea cum.

2. La anul m-aș muta o lună în………pentru că:

Germania pentru ca imi place aceasta tara.
 

3. În 2012 am purtat mereu cu mine... 
Telefonul mobil, portofelul

4. 2013 ar putea fi diferit pentru că:
E un alt an, care sper sa fie mai bun pentru toti.

5. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că:

Cu Tumi, motanul meu, pentru ca a facut obraznicii prin casa si mai trebuie certat din cand in cand.

6. Sunt dezamăgit/ ă de produsul ……..pentru că:

Pur si simplu nu isi face treaba, de parca nici nu te-ai dat cu el.

7. Aș mai retrăi luna…….din acest an pentru că:

Mmmm, luna mai cand am fost plecata o saptamana in Venetia.

8. Sunt mai înțelept/ înteleaptă cu un an pentru că:

Mmm, nu ma consider a fi mai inteleapta cu un an:D.

9. Gratis, în clinica unui estetician as încerca intervenția……..pentru că:

Mmm, as gasi mai multe de corectat.

10. As face schimb de job cu…..pentru că:

Deja stiti ca lucrez ca bibliotecar, imi place ceea ce fac…. Uneori simt ca as vrea sa plec din acest loc, dar tot eu ma razgandesc.

11. La sfârșit de an îmi fac întotdeauna – sau nu-mi fac niciodată un bucket list (lista cu lucruri faine de văzut/făcut/îndeplinit) pentru că :
Nu-mi fac un bucket list, cred ca e mai bine asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!