joi, 29 noiembrie 2012

Ne pregatim de sarbatori cu Clothingloves

Buna!
Cand am facut acum cateva zile postarea cu site-ul Clothingloves, am vazut niste chestii dragute pentru Craciun. Printre care un ploveras dragut, pe care mi-ar placea sa il poarte prietenul meu... Oare lui i-ar placea? Ce credeti?
Sursa
Voua va place?
Site-ul se vrea a fi un fel de wholesale apparel (en-gros de imbracaminte) si de aceea pun la dispozitie atat haine pentru femei, cat si pentru barbati la preturi accesibile. Tot uitandu-ma pe acest site, am dat peste un hanorac foarte fain. Sunt sigura ca un astfel de articol al meu ar purta cu drag, mai ales pentru ca are motive de Craciun si pentru ca e gros, potrivit pentru iarna. Pe site se gaseste in doua culori: gri deschis si gri inchis. Mie imi place acesta:
Sursa
Stati, stati ca nu am uitat de noi, femeile!! Si de aceea vreau sa va arat o rochita in ton cu hainutele de mai sus, din categoria wholesale dress:
Sursa
Ce spuneti, va plac articolele pe care le-am ales eu?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!