miercuri, 18 iulie 2012

Rimmel London - 60 seconds: 625 Sir, Yes Sir!

Buna!
Vreau sa va arat oja pe care mi-am cumparat-o zilele trecute din Real.
Este vorba de oja de la Rimel London 60 seconds, nr. 625 Sir, Yes Sir!
Imi place mult culoarea, chiar mi-o doream. Pensula este una lata, care vine in ajutorul aplicarii.
La Dm am vazut ca e la oferta la 6 lei si ceva, si cand am intrat in Real, am gasit la 4 lei si ceva (cred 4.85) si mi-am cumparat doua oje. Zilele urmatoare o sa i vedeti si pe cealalta.
Pe inelar si degetul mare m-am gandit sa fac niste punctulete si, cum aveam oja de la Flormar, am spus ca se potriveste.
Gramaj: 8 ml.
Valabilitate: poate fi folosita 30 de luni de la deschidere.
Sper ca va place si voua aceasta nuanta, eu o ador.
Va pooop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!