luni, 7 mai 2012

Ladybird + explicatii

Buna!
Asa cum am spus, vreau sa va arat cum se fac gargaritele! Sunt multe modele pe net, eu am ales una simpla ca sa va o arat! Sper sa intelegeti si sa va place!
Pentru a face gargaritele avem nevoie de oja rosie, neagra si alba, de un instrument pentru facut puncte (merge sa folosit si gamalia de la un bold, capatul de la coada unei pensule de machiaj, o scobitoare rotunda, etc.):
 Am tras o linie cu negru pe mijlocul unghiei:
Apoi am facut french-ul cu negru:
Am pus o picatura de oja neagra si am facut puncte pe partilerosii ale unghiei:
Am pus doua puncte cu oja alba si inca doua deasupra cu negru pentru a face ochisorii:
Sper sa va placa! Daca incercati si voi, vreau sa imi aratati rezultatul, va rooog!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!