joi, 9 februarie 2012

Invitata de astazi: Elena

Bunaaa!! Astazi am placerea de a posta altceva...un e-mail frumos de la cititoare. Va las sa cititi:

Buna, Catalina
    In primul rand vreau sa-ti multumesc ca m-ai invitat sa fac o postare pe blogul tau pentru a-mi arata unghiutele :)
Sincer iti spun ca am inceput sa-mi fac si modele de cand am descoperit blogul tau si recunosc ca m-am inspirat foare mult :D, deci pot sa spun ca tu m-ai determinat sa incerc o floricica, si inca una si tot asa. Momentan nu am ustensilele necesare cu care sa-mi fac modelele pe care mi le doresc, am improvizat si eu cu o agrafa de par si cu o scobitoare :)) dar rezultatul a fost unul dragut.
    Pana sa devin mamica (am o fetita de 3 luni) recunosc ca eram mai comoda si-mi faceam unghiile cu gel la manichiurista, si ce-i drept nici nu aveam timpul necesar, lucram destul de mult si nu mai aveam rabdare sa stau sa-mi fac unghiile.
    Acum de cand am devenit mamica, imi petrec cel mai mult timp acasa cu fetita, dar totusi nu am uitat ca sunt femeie si ca-mi place sa ma ingrijesc, imi place sa ma aranjez, sa ma machez si sa-mi fac unghiutele :D  Nu pot sa inteleg mamicile care se neglijeaza pe motiv ca nu mai au timp de ele din cauza bebelului...dar totusi bebelul mai doarme si el...sau eu il mai pun pe sotul meu sa stea cu printesa pana termin eu ce am de facut :)
    Momentan nu mi-am facut poze decat la 2 modele, care le-am facut inspirata de modelele tale si am in plan saptamana viitoare, daca ma va lasa si vremea. sa ma duc la shopping si sa-mi achizitionez cateva oje pe care am pus ochii din modelele tale.  :)
    Eu am fost foarte multumita de oja de la Flormar (roz), vreau sa-ti zic ca m-a tinut o saptamana si tot intacta era, in conditiile in care am spalat vase in fiecare zi, am gatit si am facut si ceva curatenie :), dar le-am sters ca sa incerc un alt model :D
    Sper ca multe mamici sa gandeasca ca mine si sa nu uite ca sunt femei :)
Pupici
Elena Nalbaru
Ei, si asta nu e tot, Elena ne-a trimis si niste fotografii cu unghiutele ei, care, recunosc, sunt foarte frumoase!!
 
Si....

Nu-i asa ca sunt frumoase unghiutele, Elenei? Multumesc mult, Elena!
Va pooop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!