duminică, 12 februarie 2012

De ce BIO

Buna!
Mi-am propus sa vorbesc despre acest aspect de ceva timp, dar abia acum dau curs acestei provocari. Pe la varsta de 14 ani, cand am inceput eu sa ma machiez...nu aveam probleme de niciun fel cu tenul, ba chiar atata foarte bine. Machiajul fiind un moft pentru mine! Foloseam tot ce imi cadea in mana, fara sa tin cont de eticheta lor, de ingredientele lor.
Timpul a trecut si in urma cu cativa anisori m-am trezit cu tot felul de punctulete pe ten sau tot felul de reactii la anumite creme, fonduri de ten, produse cosmetice - in general. Si din tenul meu normal, am ajuns sa am un ten sensibil, cu probleme.
Am inceput sa ma informez tot mai mult de unde apar aceste probleme si cum le pot inlatura. Degeaba cumparam nu stiu ce tratament, daca eu foloseam in continuare crema de fata sau fondul de ten care este de fapt cel care-mi creea probleme.
Astfel am descoperit existenta produselor BIO si importanta lor.
Ce sunt de fapt produsele BIO?
Produsele Bio sunt produse ce au aparut initial pentru persoanele alergice si persoanele cu pielea sensibila. Apoi, datorita efectelor spectaculoase, din ce in ce mai multe persoane au inceput sa foloseasca aceste produse. Si asta nu pentru ca aveau o problema cu tenul, ci pentru ca vroiau sa elimine riscul de a deveni persoane cu astfel de probleme (alergii, sensibilitati ale pielii sau chiar cancer de piele sau pulmonar). 
Produsele BIO sunt acele produse care sunt obtinute doar din extractele plantelor crescute pe pamanturi netratate chimic si din seminte nemodificate genetic. Aceste produse nu contin conservanti chimici, coloranti, parfumuri sintetice sau obtinute din petrol sau derivate.
Beneficiile acestor produse BIO nu sunt de trecut cu vederea: normalizeaza tipul de ten, regenereaza pielea, protejeaza epiderma, plus lipsa de agresivitate fata de piele.
Produsele existente pe piata contin chimicale toxice care ne expun unui risc maxim de cancer. Poate ca pretul lor ni se pare atractiv, dar oare merita riscul la care ne expunem? In alegerea produselor cosmetice si de ingrijire sa citim etichetele cu ingredientele si sa urmarim sa nu contina urmatoarele:
  • Petrolatum
  • Isopropyl
  • SLS (Sodiul iauryl sulphate)
  • PVP/VA Copolymer
  • Padimate-O, methyli, propyl, butyl si ethyl paraben
  • talc
  • coloranti sintetici
  • parfumuri sintetice
  • DEA, MEA, TEA
Si lista asta poate continua....

Eu am inceput sa folosesc astfel de produse si sunt extrem de multumita si vi le recomand din toata inima! Tenul meu arata acum bine, sanatos.  Nu aveti nimic de pierdut, doar de castigat!
Suntem frumoase, sanatoase...suntem BIO!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!