duminică, 29 ianuarie 2012

Zebra mea turcoaz

Hello!!!
Ce faceti??
Eu vreau sa va arat unghiutele mele frumusele:D! 
Am cautat sa vad cu ce oja nu m-am mai dat de multa vreme si mi-a cazut in mana o oja Gabrini, cumparata din Turcia de mama prietenului meu.
Este o culoare frumoasa, chiar arata foarte bine pentru o oja Gabrini. De ce spun asta? Pai, simplu! Acopera bine si are luciu frumos, chiar nu necesita top coat.
Mi-am dat unghiile cu oja seara, inainte de culcare.  A doua zi dimi, inainte de a pleca la serviciu, am tras dungile negre cu oja de la Nail Art - Golden Rose, cea cu pensula subtire. Si rezultatul a fost acesta:


Sper sa va placa unghiutele. Modelul este simplu de facut! Daca vreti sa vin cu mai multe poze, cum am facut exact, sa imi spuneti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!