marți, 17 ianuarie 2012

Sa stralucim!

Buna!
Aceasta postare e dedicata iubitoarelor de sclipici :D!! Si eu ma numar printre ele, recunosc!!
Am cautat sa cumpar lacuri cu sclipici pentru viitorul concurs si, normal, ca mi-am achizitionat si eu cate ceva!! Va spun ca nu am mai gasit un lac pe care l-am tot cautat, nu mai comercializeaza de la acea firma..pfuuu!! Dar, dupa lungi cautari, am gasit Golden Rose nr. 169!!!
Cu mult timp in urma cautam sclipici mare si nu gaseam nicaieri, dar, uite, ca am gasit acum!! Bucurie mare pe capul meu:))! Ah! Si am gasit un lac cu sclipici in forma de stelute:D...Si la premiu va fi un lac din acesta!
Pupicei!!!

P\S Va rog sa mai aveti putina rabdare cu concursul deoarece trebuie sa mai fac rost de un lac cu sclipici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!