marți, 31 ianuarie 2012

Parerea mea despre sapunurile ON LiNE

Buna!
Va spuneam ca am de facut cateva review-uri, printre care si la sapunurile ON LiNE! Asa ca va voi spune in cateva cuvinte parerea mea despre sapunurile lichide cu aroma de liliac si masline! Acestea sunt ultimele arome adaugate la aceasta gama.
Acesta este gama de sapunuri ON LiNE
Eu folosesc cu drag aceste sapunuri. Am renuntat la sapunul solid pe care-l foloseam, si anume, Protex. Cel solid imi dadea mereu de munca - se murdarea sapuniera, chiuveta si aveam eu de treaba!!
Am inceput sa folosesc pentru inceput sapunul cu aroma de liliac pentru ca am eu o slabiciune la parfumul acestuia! Am ramas placut incantata, ar fi fost si culmea sa nu imi placa!! Parfumul e unul delicat, foarte apropiat de liliacul "adevarat".
 Aici aveti sapunul cu parfum de liliac
Acum...cat de important e parfumul la un sapun....Acest aspect conteaza mai mult sau mai putin pentru anumite persoane, si de aceea, vreau sa va spun  ca spala bine, nu e doar parfumul de el!! 
Ati observat deja forma lui de prezentare, ca este la pompita, ceea ce reprezinta un atu - dozare perfecta! Plus faptul ca nu intra in contact cu aerul, astfel pastrandu-se atat calitatea produsului, cat si parfumul lui.
La fel de placut surprinsa am ramas si dupa ce am incercat sapunul cu aroma de masline! Chiar am spus Wow! Are un parfum asa delicat si lasa pielea catifelata!! 
 Aici aveti sapunul cu parfum de masline
Ma gandesc ca multa lume ar fi tentata sa cumpere sapunul cu aroma de masline, stiind beneficiile uleiului de masline si...le dau dreptate!! Totusi, vreau sa mentionez, ca acest lucru nu le exclude pe celalalte!! Deoarece ele sunt la fel de bune, doar aroma facand diferenta intre ele! Aroma si culoarea!
Cantitatea lui este de 500 de ml, destul de mare! Pretul lui este, de asemenea, acceptabil - pana in 10 lei.

Aaaa! Zilele trecute, in trecerea mea pe la Kaufland, am avut cum sa il miros pe cel cu aroma de miere si lapte! Si...va spun sincer, miroase asa natural!!!

Eu am primit aceste produse pentru a le testa si mentionez ca, dupa aceasta experienta, le voi cumpara, chiar voi incerca alte arome.

Va pooop!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!