marți, 3 ianuarie 2012

Oja Flormar

Buna!!
Vreau azi sa va arat una dintre ojele pe care mi le-am cumparat in scurta mea vacanta in Istanbul.
Este vorba despre cunoscuta firma Flormar, numarul 38.
Cand am vazut oja....de fapt aceasta a fost prima oja pe care am pus mana, recunosc! Totusi....am fost putin cam dezamagita....:( De ce? Sigur veti observa cel mai bine in fotografii! Mie mi-a placut mult pentru ca re irizatii superbe, cum bine se poate observa in imaginea de mai jos:
 Am deschis-o  cand am ajuns acasa si mi s-a parul ca e cam transparenta.... Intr-un singur strat nu acopera bine deloc, nici macar uniform. Aveam si baza de unghii data!!
 In doua straturi se vede ceva mai bine, dar tot e transparenta...nu am dat si al 3 lea strat, nu mai avea rost! Deja aveam baza de unghii, plus doua straturi cu aceasta oja!
 Imi place culoarea mult si particulele stralucitoare foarte fine si diferit colorate, dar prin faptul ca sta cam prost la capitolul "acoperire" nu se claseaza in topul preferintelor mele, din pacate!
Ah! Era sa uit!!! Am avut un spectator!!!



P\S Cand citit aceasta postare, deja eu sunt departe de casa, de tara. Va poop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!