sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Model manichiura cu sclipici si floricele

Buna!!!!
Ce faceti?? Eu sunt inca in concediu, chiar sunt plecata in vacanta...am inceput bine anul, ce-i drept!
Buuuun! Despre unghiute, de asta suntem aici, nu?
Astazi vreau sa va arat un model simpatic, cel putin, mie imi place si sper sa va placa si voua!! Este vorba despre:

Am folosit lacurile cu sclipici de la Alix Avien, pe degetul mare si inelar am dat cu cel cu particule rozii. Pentru inceput am dat unghiile cu lac cu sclipici in forma de mai jos:
Apoi cu o oja roz inchis, care are pensulita subtire, am facut cate 3 petale pe fiecare unghie:
 Cu oja rosie, tot cu pensulita subtire, am conturat fiecare petala. Apoi am dat cu un Top Coat si gata modelul!
Sper sa va placa!
Va poop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!