duminică, 8 ianuarie 2012

Alb si negru

Hello!
La aceasta postare revenim putin la alte culori...Lasam rosul  sau sclipiciul si...
Daaa, am trecut la negru si alb!!
Am sa va arat cum am facut acest model, cu precizarea ca de cateva ori am fost tentata sa ma opresc pentru ca imi placea cum arata...
Pentru inceput, am dar varfurile unghiilor cu negru in forma de mai jos:
Dupa aceasta, cu pensula subtire de la oja alba, am tras linia alba:
Si...m-as fi putut opri aici pentru ca imi placea, dar am continuat si am facut intr-o partea a unghiilor cat 3 petale:
Pe care le-am conturat apoi cu alb si...de data aceasta as fi putut sa ma opresc pentru ca imi placea cum arata:
Dar nu...ca eu vazusem aces model altfel si trebuia sa fie asa cum stiam eu, asa ca am tras pe partea neagra a unghiei linii albe:
Si rezultatul final:

Va pup!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!