sâmbătă, 31 decembrie 2011

In seara de Revelion...

Buna!
Imi cer scuze daca in ultimul timp am cam neglijat blogul, dar am fost plecata si din acest motiv...Pe 3 ianuarie voi pleca iar pentru o saptamana si nu stiu daca iau laptop-ul cu mine....:D
Azi vreau sa va arat niste modele pentru seara de Revelion!

 La acesta aveti cu mai multe culori..depinde, care va place mai mult.
 Sclipiciul cred ca este la putere in aceasta seara! Am dat cu negru si apoi am pus sclipiciul.
 La acesta nu am mai dat cu negru, ci doar a ramas lacul laptos care era dat pe toata unghia.
 Acesta se realizeaza simplu, cu acul. Combinatia negru cu rosu...mereu se incadreaza in peisaj.

Sunt niste propuneri facute pe graba si chiar imi pare rau ca nu vin cu modele mai frumoase...
Va doresc din toata inima LA MULTI ANI, sa aveti un an plin de bucurii, realizari si...cand vom ajunge la sfarsitul lui 2012 sa concluzionam ca am avut un an foarte frumos!
Imi doresc sa aveti o seara de vis!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!