luni, 26 decembrie 2011

A doua zi de Craciun

Buna!
E trecut de miezul noptii si eu vreau sa va scriu cateva randuri!
Sunt in camera de hotel...nu am somn...de ce? Ei, am ajuns pe la ora 16 in Istanbul, am mancat, ne-am plimbat putin si apoi am dormit pana la 20.44...Deci...e de inteles! Eram obositi dupa atatea ore de condus!
In Bulgaria am gasit multa zapadaaaa!! Sa va arat!!!

Mi s-au cam rupt unghiile, mereu patesc asa cand plec la drum...
Nu mi-am facut un model special, am vrut sa incerc oja Barry M, pe care am castigat-o la concursul organizat de Jully.
Imi place mult oja, textura ei! Se aplica frumos, usor, se usuca repede si rezista! Are luciu, deci nu e nevoie neaparat de Top Coat.
Va rog sa scuzati claritatea, cat si forma unghiile, se poate observa ca o unghie e rupta:(

Va pup!!
Sarbatori frumoase!

Aaaa, uitasem sa va arat ce mi-am luat in scurta plimbare!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!