vineri, 23 decembrie 2011

Despre ultimele produse...

Buna, dragele mele!!
Vreau ca aceasta postare sa o dedic ultimelor produse pe care mi le-am achizitionat sau primit. Mai intai vreau sa va arat o poza cu Tumi meu!!
Acum sa trecem la treaba!!!
In plimbarile cu sora mea prin oras, am vazut niste oje frumooos colorate si, normal ca, mi-am cumparat! M-am decis greu asupra culorilor...probabil pentru ca am din fiecare. Este vorba despre oja Briela. Am descoperit ca este o oja disponibila pe piata din Galati, chiar as vrea sa imi spuneti daca ati vazut la voi in localitate aceste oje!! Pretul ei este de 5 lei, Top Coat-ul \ Base Coat - 6.5 lei. Au o paleta foarte larga de culori.
Mi-am comandat niste produse de pe blogul Lianei, nu pentru mine neaparat:D, printre care si o oja Revlon, ador culoarea!!
Pe langa oja Revlon...un luciu de buze de la Bourjois (nu este in poza), altul de la Rimmel (e dulce si parfumat) un mini fond de ten Bourjois si.....mult adoratul iluminator de la Maybelline. Pe langa produsele comandate, am primit cadou sclipicelul din foto.
Sa va arat si niste unghiute colorate cu oja Revlon si cea roz Briela:

Asaaaa!!!!
Pe FB deja am postat despre surpriza pe care am avut-o azi cand am ajuns acasa.... ENDRE mi-a trimis un cadoul de Mos Craciun...:). Stie ea ca mie imi place sa citesc si mi-a trimis carticele, oje, cercei si un gel pentru spalarea tenului! Ei, cum sa nu iti fie draga?! S-a gandit ea la mine....:*....Va avea si ea o supriza, putin mai tarziu ce-i drept, dar...va avea!!!
Anda, te pup si iti multumesc!!!
Si.... am mai primit un premiu!!! Am castigat pe blogul Laurei M. 3 produse de la OnLine:
Multumesc mult, Laura!!!

Fetelor, aici ma refer la toate care imi cititi blogul, va multumesc din suflet pentru timpul pe care il acordati  ca sa va aruncati un ochi peste blogul meu. Poate ca uneori ar trebuie sa fiu mai explicita, poate ca ma repet, poate ca  intr-o zi nu am nimic de spus...voi sunteti aici si va multumesc mult, mult!! Va pooop pe toate, de la un capat la altul si sa doresc tot binele din lume!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!