marți, 13 decembrie 2011

Ce am primit!

Buna!!
Va spuneam pe Facebook ca am castigat niste premii si...acum vreau sa va arat ce anume am castigat!
Am fost foarte fericita de fiecare data cand am aflat ca sunt castigatoare (oare cine nu s-ar bucura!!) si... si mai fericita, vineri, cand am intrat in posesia coletelor!!!
Nu o mai lungesc!! Asa ca:
Am castigat o paleta Sleek....:D  si ii multumesc Lianei pentru premiul oferit!!! Pe Liana o puteti gasi aici si eu chiar sa recomand sa cumparati de la ea produse. Si acum poza:


Al doilea premiu pe care l-am castigat a fost la concursul oferit de Liz, puteti accesa blogul ei aici si va recomand sa intrati pentru ca puteti afla lucruri interesante si...are si concursuri in desfasurare. Premiul de la ea a fost alcatuit din mai multe si...vedeti in poza exact:
Si cel de al treilea premiu l-am primit de la Dorina la un concurs, care a fost organizat pe Facebook, pagina pe care o puteti accesa aici. Ii multumesc mult Dorinei!! Premiul oferit de ea:

Va multumesc mult, fetelor!!! Mult succes tuturor!!
Inainte de aceste premii, am mai castigat un premiu oferit de Adyna constand in produse de la Farmec. Pe Adyna multe dintre noi o stim, cine nu...va recomand blogul ei cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!