joi, 22 decembrie 2011

Campanie Palette Mousse Color

Bunaa!!!
M-am inscris in campania Palette si ieri a ajuns la mine curierul. Coletul a venit foarte repede!!
Eram nerabdatoare sa vad ce ascunde cutia primita si....:
Am descoperit doua cutii de vopsea pentru par si niste hartii cu indicatiile necesare referitoare la aceasta campanie. Curioasa, am citit ce scria pe acele hartii si apoi mi-am bagat nasucul in cutia cu vopseaua si....am simtit un miros fin de capsunele!!
Inca nu am testat-o, dar urmeaza cat de curand!!
Eu am numarul 800 si parul meu e cam asa:
De abia astept sa vad ce fel va iesi pe parul meu, dar, de asemenea, sunt curioasa sa vad cum vor iesi si celelalte nuante la voi. Am vazut ca Endre are nr. 850, e, cred, putin mai inchisa culoarea, dar arata asa bineee!!
Va pupiceeesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!