vineri, 18 noiembrie 2011

Apidermaliv cu 95%-100% ingrediente naturale.

Buna!!
M-am inscris si eu la campania pentru gama Apidermaliv si astazi am primit coletul!! In curand voi veni si cu parerea mea despre aceste produse, dar, hai, mai intai sa va arat ce anume am descoperit in cutie:

 Aceasta crema pentru calcaie miroase a propolis!
 Cealalta crema pentru calcaie miroase asa bine...a menta, deoarece contine si ulei de menta.
 Crema pentru fata are un miros delicat.

Dupa prima impresie a mea, pot spune ca par a fi niste produse super! Miros toate cu adevarat a produse naturale!!
Inca nu am incercat masca de fata si de aceea nu pot spune nimic momentan. Balsamul de buze e dulceeeee!!!
Cremele si masca au 50 gr, iar balsamul de buze are 10 gr.
Voi reveni zilele urmatoare cu mai multe detalii!

5 comentarii:

Va multumesc pentru vizita si comentariu!