luni, 3 octombrie 2011

Sclipici turcoaz

Buna!!
A inceput o saptamana noua, o luna noua de toamna...acum vine si iarna...Pfuuu!!
Aseara pe la ora 23 imi faceam unghiutele pentru astazi. M-am uitat la ojele mele si ma tot gandeam ce as putea sa imi fac pe unghiute. Si... mi-am amintit de sclipiciul turcoaz pe care nu l-am folosit deloc pana acum. Si am trecut la treaba:D! Si... m-am dat cu Base Coat, un start de roz pal. Am dat pentru inceput 3 unghiute, am lasat cat sa se usuce putin, dar nu de tot si apoi am bagat unghiuta pe jumatate in sclipici si cu o pensulita am apasat pe sclipici, am dat cu pensulita in asa fel incat sclipiciul s-a lipit bine de oja. Dau cu pensulita si din alt motiv! Cand bagi unghia in sclipici, se ia mult, dar cu pensula reusesc sa indepartez surplusul si sa ii dau un aspect frumos netezind sclipiciul. Am sa atasez o fotografie ca sa vedeti diferenta ....dar de la alta manichiura de-a mea, mai veche. Oricum, se vede bine si fara netezirea sclipiciului! Si dupa ce am facut la fel cu toate unghiutele, am pus cate o floricica pe unghie. Deci, cand bagati unghiuta in sclipici, sa aveti grija ca oja sa nu fie perfect uscata! Si acum poze!!!




Si acum o poza cu acelasi model, dar cu alte nuante:

Si acum o foto in care nu am netezit sclipiciul:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!