vineri, 23 septembrie 2011

Oje Nail Art

Dedic aceasta postare ojelor cu pensulita subtire!
Acestea ma ajuta pe mine foarte mult in realizarea modelelor! Eu, de fiecare data cand imi cumpar, desfac sticliuta si ma uit la pensulita, chiar daca e aceeasi firma, model ca si data trecuta. Mi s-a intamplat, si nu numai o singura data, sa fie pensulita stramba, cu unele firicele mai lungi. Eu am culori sidefate, cu sclipici si mate la aceste oje.
Am sa va arat niste poze cu acestea!
Si pensulitele lor:
Mai am cateva pe care nu le am in poza. Cele cu sclipici niciodata nu le folosesc pana se termina deoarece se ingroasa foarte tare si nu mai merg folosite. La fel am patit si cu negru. In schimb cu auriul....sunt foarte multumita de el!
Numai bine!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!